Entertainment : Tomatoman!


Selamat hari Ahad semua.Orang kata hari Ahad ialah hari minggu,hari santai.jadi jom santaikan otak mengimbas semula kenangan cerita kartun Jepun lama ni,Tomatoman.Orang yang lahir tahun 1980 an mesti tahu cerita ini,siapa yang tak tahu macam rugi lahh..cerita ni sangat best tw!

Aku dah cuba google,buka youtube segala memang takde langsung pun nak dapat tengok episod2 cerita ni dulu.kalau ada serius aku nak download.Nak bagi anak cucu tengok nanti..Takpe,setakat ni yang dapat ditemui cuma dia punya lagu ending je.takpe,semangat aku keluarkan sendiri dia punya lirik (bedal je)

Bagi feel sikit.Okey jom karaoke bersama lagu ni.siapa dapat nyanyi dengan qalqolah ,pitching yang baik semua aku belanja maruku ikan.



 (loading youtube lambat?baca Tips : melajukan loading Youtube.)


tomato tomano tomato matok,
tomato tomano tomato matok
tomato ke mizaru
tomato ke miza'u
tomatoman..
 
tomato yate i ka kuda monnoka
tomato juzsubanominonate
tomato keca abut tak kiru monno
karu ka karu kade kasbishita'e
sora sora kotaewot
tasyiakkayi
 
kokenoto tomatoman!!
 
tomato tomado yu tomato mato
tomato tomado yu tomato mato
tomato ki itta'u tomato ki itta'u
tomatoman !!!
Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*Blog kueh tart bukan blog dewasa dan boleh shift jadi blog apa sahaja.
*Seganlahh Intan Nurul Fateha sama Kak Ina KL cakap aku DEWASA..(nasib baik tak tua),so here we go,kali ini entry kanak2 sikit lah ehh..hehe
*Seriusly aku rasa santai dengan entry macam ni..pheww..
*Sekali lagi,thanks untuk sis Fateha sudi buat suprise tribute tentang kuehtart di entry ini. Terharueww..
*Owh jangan tak tahu,dalam banyak2 jenis tart,Tomato Tart pun ada tw~
Tak percaya??baca ini