Blogosphere : SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...


Siapa yang tak kenal dengan Ben Ashaari ni??aii,kenal GB tapi tak kenal Ben Ashaari ni macam ralat sikit lahh..Dengan tagline "jangan bagi aku membebel" disitu aku dah boleh bayangkan Ben ni seorang yang banyak cakap dan mesti ada je point nak bercerita tentang sesuatu..


Dah,aku bukan nak puji2 atau nak bodek2 Ben ni ke apa,cuma,aku macam agak teruja pasal dia ada cakap nak jelajah ke blog2 tak kira blog lama ke blog baru ke..dengan niat dia nak mempromosikan blog tersebut sekiranya ownernya berminat..wahh,itu sangatlah baik weyh...


Aku sebenarnya dah lama tak online dan blogging apa semua secara serius sebab busy sangat lately ni,jadi aku dah terlepas pandang rupanya apa yang Ben dah buat jelajah2 apa semua ni..adoi..rasa tak terlambat lagikan aku nak minta dia jelajah blog aku yang masih banyak memerlukan tunjuk ajar ni.


Ben ada cakap,"Aku nak jelajah kali ni hanya untuk mempromosi blog yang berminat .promosi yer.bukan nak mengomen atau memberi pandangan ... kalau blogger tu sendiri mintak , ok la ..aku try skit skit je .. mengikut citarasa aku tau..." haaa..yang tu yang aku suka tu..


Aku suka kalau orang memberi pandangan pada aku punya bog,tu tanda mereka ada usaha nak blog aku jadi yang terbaik macam blog lain bila tak buat salah yang sama,mengikut apa yang dorang nampak pada aku..jadi disini,aku nak meminta en Ben Ashaari menjelajah dan menegur sebarang kesilapan yang ada pada blog ini.

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*teringin jugalah nak buat macam Ben ni,ada jelajah2 blog orang,dia macam Eyriqazz jugalah kan terjah2 blog orang??
*kalau aku nak buat,aku nak letak tajuk "Saya mahu ber Kueh Tart kerana.."..hahah..boleh ke?
*untuk pengetahuan Ben Ashaari,blog ini dikongsi oleh dua orang penulis,Sendra dan Starrocker.
*blogger help blogger..credit to Bean Moreno.