Entertainment : Must Listen Now & Then


Aku ingat lagi perasaannya apabila terus balik sahaja dari sekolah, aku terus menuju ke hadapan mini compo supaya aku dapat mendengar lagu "filmstar","lazy", "saturday night","beautiful ones"..dari SUEDE("coming up" album).

Waktu itu aku berada di darjah 2. Ayah telah memberi aku kebebasan untuk mendengar muzik apa sahaja yang aku mahu.Pada tahun ini jugalah aku mengenali band-band britpop yang lain.Ohhh gila aku waktu itu.Sehinggalah ke sekarang, band-band yang aku dengar 11 tahun yang lalu itu tetap setia aku mendengarnya.

Apa-pun, "filmstar" was always the best tunes by SUEDE

HEARD OF SUEDE? WHICH ONE IS YOUR FAVOURITE? ;)


How about this one? THE CURE meropakan sulk-rock band yang tak pernah bosan walaupun didengar berkali-kali. Album diatas is a must have! Dalam album terbarunya mengandungi lagu yang bertajuk "underneath the stars". Everytime aku dengar lagu ni, aku rasa macam stoned je, BEST!
Cheers,
Starrocker,
Kueh Tart.


*how about you?