Blogosphere : Apakah perbezaan memberi pandangan dan memberi guideline?

Sebelum mulakan entry dengan serius,ingin aku ajak korang semua fikir sama-sama dengan aku juga satu soalan yang macam ntah apa2,tapi aku nak tanya juga..kenapa hari Jumaat dekat sahaja dengan hari Ahad,tapi hari Ahad jauh sangat dari hari Jumaat?


Okey,apesal aku rasa hari Jumaat lagi best dari hari Ahad?bila tiba hari Jumaat,rasa macam berbunga2 hati ni..kalau tiba je hari Ahad..spoil terus mood yang ada..tak tahu kenapa.Mungkin sebab hari Jumaat permulaan cuti weekend sedangkan hari Ahad penutup weekend..duhh

Cukuplah permulaan merapu tu,tujuan utama aku buat entry ini ialah,aku ingin sangat bertanya kepada semua tak kira yang berpengalaman mahupun yang baru,aku nak tanya pendapat korang semua tentang blog aku..Tak kira lah dari segi template ke,entry ke,cara penyampaian kami ke?


Aku tak kisah..as long korang bagi pendapat korang terhadap blog kami.Untuk pengetahuan semua,dari peribadi aku TIDAK berpuas hati dengan apa yang aku buat terhadap blog aku selama ini..aku selalu rasa ada sahaja kekurangan dalam blog aku.


Jadi aku mohon jasa baik semua,luangkan masa sejenak bersama blog Kuehtart kami,scrolldown ke entry yang lama2,carikanlah kesalahan atau sebarang kekurangan yang terdapat dalam blog kami.segala kritikan,teguran kami terima dengan hati yang sangatlah terbuka.

 Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*Malu bertanya sesat jalan..malu minta pendapat  sampai bila pun kita setempat.
*Teguran dan kritikan anda semua sangatlah dihargai..kami open minded.
*Kami sangatlah mahu majukan blog Kuehtart kami.Terima kasih.
*Teringin sangat orang buat terjahan khas untuk blog kami.
*apesal banyak gambar merapu aku letak ni?