Blogosphere : Pengguna Blogspot adalah loser?



Kalau kita perhatikan,dalam kehidupan harian kita,ada ke orang yang dari bawah terus naik ke atas?Terus melonjak naik atas dari semua?Ada ke?Lahir-lahir terus dah pandai menulis poem segala..ada ke?


Aku tak faham kenapa ada yang berani meluahkan rasa macam orang yang menggunakan blogspot ni sebagai blogger yang loser,macam budak kecik yang berangan nak jadi blogger..boleh terima ke?Siapa setuju dengan pendapatasi ni?

Adakah menggunakan wordpress adalah sesuatu yang memberi petanda bahawa itulah blogger yang boleh menjadi blogger yang top,sedangkan pengguna blogspot tidak?Kalau kau gunakan wordpress,tapi isi cerita hari ni kau makan dengan girlfriend kau esok kau gaduh lusa pulak nak clash..wow..tahniah child.

Hebat dari segi apa tu?aku tak faham kenapa pengguna blogspot dipandang rendah oleh sesetengah pihak malah menganggapnya sebagai loser..apa tu?Aku sedar aku tak pernah hasilkan entry yang tersangatlah mantap dengan platform blogspot yang aku gunakan,tapi aku tak pernah pula rasa diri aku blogger loser sebab menggunakan blogspot..

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*apa pandangan anda?
*belajar menulis blog melalui blogspot adalah alasan loser?
*kepada yang baru nak menceburi tulis2 blog ni,just be yourself,tak kira platform apa kau guna..