Health : Orang berlumba2 nak berhenti merokok,ada juga yang baru nak belajar merokok..pffft.

haa,tajuk dah menceritakan semua dah..sekarang ni macam 2 kempen dah kerajaan apa semua buat,nak suruh org berhenti merokok..untuk perokok tegar,aku fahamlahh,memang susah nak mati nak berhenti toba2..untuk yang tengah clean apa semua,yang kau baru2 nak belajar isap buat apa??takde faedahnya beb..sumpah takde kebaikan langsung..percayalah cakap aku ni..


Rokok pun sekarang dah ramai kata benda tu haram,sebab dia tak bawak kebaikan apa2,keburukan je beb..aku bukanlah bercakap seolah2 aku ni baik sangat ke apa...kadang2 aku masih ambik juga rokok tu..tapi sumpah aku cakap,setiap kali aku hisap,rasa bersalah je tw..bukan setakat rasa salah kat mak bapak ke ,kat org sekeliling ke apa..cuma rasa salah kat diri sendiri..semua buat aku rasa tak best.

Aku bertuah dapat parents yang baik sangat2..parents aku memang tak suka orang merokok..tapi aku sendiri merokok..parents aku tw aku merokok..tapi dorang tak pernah menengking2 aku ke apa sebab aku merokok.tapi setiap kali dorang cakap pasal keburukan merokok apa semua baik2..tu psycho ok..makin baik dorang nasihat aku..makinlah senang aku nak dengar cakap dorang..respek kat mak abah.

Jadi kepada kawan2 yang masih merokok di luar sana,jom lahh..kita berhenti je lahh..takde faedahnya langsung kan benda ni..slow2lahh..mesti boleh punya..aku bagi nasihat ni kat diri aku sendiri juga ah.kepada yang baru nak belajar isap rokok tu..aku berani cakap kau sangat bullshit ahh..aku ulang balik tajuk entry aku tu..Orang berlumba2 nak berhenti merokok,ada juga yang baru nak belajar merokok..pffft...itu bullshit.

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*Minta maaf guna bahasa sedikit kasar..tapi itu kenyataan ok..
credit to Syahrul Aiman.
*Shisha tu haram ke halal ehh??