Humour : Papa takde,mama jangan nakal eh..

Kueh Tart sumpah terpaksa berehat kejap.. kerja terlalu banyak.. drawing terlalu banyak redo pun boleh tahan banyak. ,due date teramat pendek, drawing terlalu besar.imaginasi juga terlalu besar.. sendra rehat kejap ah blogging.org kata, kita kena pandai manage masa kalau nak berjaya.. dengan ini,aku nak rehat dari blogging kejap, walaupun takde org kisah,aku tetap nak bagitw. gathering blogger kat The Mines pun tak dapat join.

Bagi menjiwai ketiadaan aku sendiri kat blog ni,aku tukar kejap penampilan blog ni..dia macam tanda tuan rumah takde lahh..kalau tuan rumah takde,tak best ah rumah nak meriah2..tunggu papa pulang baru pakai cantik2 ehh Kueh Tart..papa ada banyak kerja ni..wat sementara ni,"Kueh Tart,u pakai baju hitam ni dulu ehh..u tetap nampak hot sayang.."
baju Kueh Tart bila papa ada kat sini.

baju Kueh Tart bila papa takde kat sini.

Kueh Tart ni girlfriend aku..tengok boleh ,kacau jangan..dia takde aku risau weyh..aku takde jangan nak menggatal dengan dia ehh,komen je boleh..owh,tolong tengok2kan dia selalu ehh,tinggalkan jejak tw..haha..
"u,take care tw"..bye.

Cheers.
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*entry ni ditulis bertujuan untuk menunjukkan betapa aku sayang blog ni sebenarnya. 

Logo2 dibawah ni adalah atas permintaan Incik Bean.Take it or leave it..aku tak pandai sangat ahh design logo..tapi aku cuba..as u said..simple,happy..Blogger Help Blogger.nah amek kau.

 
               aku suka yang first ini!!
 
 
 
                   choose wisely!
(tu pun kalau kau berkenanlah,aku ngak kisah kisah sama sekali)