Political/Social : Bloggers,please..never write about this please.

Ingat kes Aduka Taruna?Tulis punya pendek entry,langsi sangat mulut,kan dah kena benci dengan semua orang..kalau femes sebab mulut langsi nak buat apa?tak membanggakan langsung..hehh.malas nak cerita pasal dia tu..dah lapuk sangat..cerita dah basi..

Tapi dalam entry kali ni,aku cakap takde kena mengena dengan aku langsung pun,cuma aku nak remind diri aku sendiri dan kawan2 semua,jangan kita cari pasal ehh..Aku masih baru,tapi aku tetap tahu..kalau kau tak rasa kepak kau besar sangat,kalau kau tak rasa baju kau dah cukup tebal,kalau kau tak rasa pengaruh kau cukup kuat,please, never..never..and never tulis tentang ini.


dan ini.



Nak ikutkan,banyak nak diperkatakan..tapi baik diam. semoga kita semua aman dan happy je berblogging kan??peace!ada otak fikir,ada mulut diam.ada blog pun diam juga tw.

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart

*sebenarnya,aku banyak nak luahkan pendapat aku pasal kes ni,tapi aku sedar siapa aku..sebab tak dapat resist nak tulis juga pasal ni,aku tulis entry peringatan je lah..sekali lagi,peace Malaysia,please!