Political/Social : Kalau u sayang i,jangan pakai panties hari ni tw..(kalau setiap hari lagi bagus)..

 
14 Februari..cakap pasal 14 Februari semua org terus ingat punya tarikh apa ni..memang tak lain tak bukan tu haa..hari valentine lah kan apa lagi.benda ni malas nak cerita,semua org tahu.hari memperingati kekasih kejadahnya..benda dah terang2 haram..apa pula kau nak support??

Mula2 kau ajak semua tak pakai panties,supaya boyfriend senang nak check in ke?pastu next year,kempen tak pakai bra pulak..lepas tu,terus kempen bogel pulak..eh apa ni?malaysia ni negara membangun,tapi ada rupanya rakyat nya yang masih mundur fikiran..


Apa kau nak cakap tu modern trend?otak kau lahh..tu bukan moden,tu bangang namanya kak..nanti,malam ni,kau dah kena check in,pastu kau pregnant,kau nak salahkan siapa?andaikan nanti,kau pregnant sebab boyfriend kau dah game kan kau,pastu kau dapat anak,then,bila anak tu besar sikit,dia tanya..

Mama,camane papa mama dapat saya?ada kau nak ngaku "sebab mama tak pakai spender malam tu..papa geram,terus papa check in..tup2,dapatlah kamu boy.."..hehhh..bengong.haihh..

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*sepanjang aku tulis ni,otak aku macam jammed je,idea terabur.
*apa paling nak point kan dalam hal ni,aku pangkah habis valentine day..
*kempen Malaysia’s No Panties Promotion for Valentine’s Day 2010 sangat memalukan dan menjijikkan..jelas membuktikan masih ada rakyat Malaysia yang berlagak modern thinking,open minded konon,padahal tu lah orang yang paling insane,uncivilized, immoral..
*camtu baik tukar hari valentine jadi hari tak pakai spender.
*siapa tak sokong aku?bagi 10 sebab kenapa aku salah?