Personal : Jangan baca entry ni sbb ia sgt emosional..

Apa makna kawan? 
Hehh..kawan..apa maksud kawan?klu tanya kat budak kecik pun komfirm2 dorang boleh je jawab..alahh,kawan,orang yg kita kenal..orang yg kita pergi main sama2..yang kita kalau pergi makan ke apa kat uptown,then pergiu makan sama2..alahh,yg pergi kelas sama2 tu kawan lah namanya..tapi apa weyh maksud kawan tu sebetulnya??

Ok2..kita usha kat kamus dewan,apa maksud kawan..kawan ni dia sinonim dengan sahabat: rakan, teman, kenalan, handai, taulan, konco, pengikut, sekutu, penyokong, kumpulan, pasangan, kelompok, geng, komrad..ahh,persetankan semua tu..sebab apa yang aku nk cakap pasal kawan ialah apa guna kawan kalau ada time senang je?apa guna nama je kawan tapi semua back staber?apa ni weyh?

Ok,ni sesi emo sikit kot..owh tak,bukan,ni sesi luahan perasaan..apa2 sebelum mula cerita,aku nk ckp thanks kat 2009,kau banyak ajar aku macam2 benda baru,walaupun kau sumpah tak best.betul dowh,kau sumpah tak best..I'm glad kau dah lepas,then 2010,kau new hope aku..Aku pasti semua org pernah je alami rasa mcm kena ditch ngan kawan ke apa semua..mungkin tu semua perasaan kita..tapi,utk menjadi seorang yg sgt superb sensitif mcm aku..it's hurt badly..its true babe.

Semua benda yg happen buat aku rasa mcm aku loser..ya,maybe aku loser,sebab aku lari je dari semua masalah aku..rasa mcm lemah je ke apa semua ntah.Aku tak mengharap pun simpathy ke apa.cuma aku rasa mcm,worth it ke klu kita berkawan,tapi hanya pada nama je?baik kat depan,tapi kat belakang?orang selalu cakap,pedulikan apa yg org ckp,just ignore.tapi I can't..I just can't..adakah menjadi kelemahan utk selalu ambil serius setiap rasa hati orang terhadap kita?pada aku,yes it is.

Kita selalu mmg akan harapkan everythings jadi best je kan?siapa nk ada kesusahan ataupun rintangan dalam hidup dia kan?ntah tak tw lah kalau ada org jenis mcm,"weyh,aku suka dowh masalah,ia macam cabaran bagi aku!!aku sukakan cabaran!!.hehh,kerat kuku r klu ada org camtu..Dahh lah weyh,aku dah penat melancholy memanjang ni tw..mcm hidup tak bermakna je tw.mcm rasa masa depan gelap je memanjang..haihh.

So yeahh..I've learn many new things dari 2009..sgt byk.sebab tu aku mcm rasa nk call@txt je kat 2009,thanks weyh,kau banyak ajar aku benda2 baru.aku dapat rasa untuk apa kalau aku nk keep take serious kat benda yang bodoh@craps semua ni..Tuhan buat semua benda seimbang babe..serious..kalau kau ada kawan yg sumpah tak guna,tapi kau tetap akan ada kawan yg ada je time kau perlukan mereka.Dalam ramai2 yg bercakap buruk2 pasal kau,akan ada je yg akan terdeti dalam hatinya cakap "come on r,dia tak mcm tu pun lahh"..

Dalam ramai2 kawan yg suka kau takde dengan dorang,akan ada juga kawan2 yg akan teringat pasal kau bila kau takde.manusia pandai berkata2 di depan,tapi dalam hati siapa tahu?I've learned,once kau sayang kat kawan kau..jangan lah sayang kat dorang as dorang lah nyawa kau,as mcm takde dorang tak bermaknalah hidup kau lagi..then kau juga jangan sesekali benci orang,sebenci2 sepenuh hati kau,as klu kau ternmpak je dia lalu depan kau pastu kau terus rasa suwey sepenuhnya hari kau.jgn weyh..sebab satu hari nnti,percayalah,orang tu lah yg akan menghulurkan tangan utk bangunkan kau semula bila kau terjatuh nanti.

current mood:depressed.
hurm..to be continued..