Blog pilihan Kueh Tart : Intanurulfateha.com


Blog pilihan Kueh Tart kali ini merupakan sebuah blog milik si gadis yang sangat lah comel cek mek molek ini,Intan Nurul Fateha atau lebih mesra dengan panggilan Fateha dalam kalangan rakan-rakan blogger seantero..Okey,kenapa saya suka sangat pada blog ini?

Saya pernah menulis entry tentang Sebab2 kenapa orang tak ingin nak baca entry@blog kau..Okey disitu saya memang ada tekankan tentang betapalah saya sakit hati dan gerraamm je dekat orang yang pasang autoplay dalam blog mereka.


Tapi,dari sejak pertama kali saya mengenali blog dia,masa tu dari awal2 saya blogging lagi,saya langsung tak sakit hati dengan blog dia ni..sebab dia memang dah letak lagu Yang Terindah nyanyian Dakmie ni dari sebelum keluar cerita Adamaya tu lagi..

Dari situ baru saya terfikir,rupa2nya pemilihan lagu autoplay kalau kena lagu dan tema blog,ia pun boleh menjadi penarik kepada readers..jadi dalam kes blog Intan ni,ia kes khas,saya tak panas hati pun baca blog dia malah menguatkan lagi volume speaker saya dan mendengar lagu itu sampai habis.

Owh lupa saya nak bagitahu..sebenarnya Intan ni ialah seorang lelaki..beliau ialah lelaki kacak yang berjanggut tu dan mempunyai taman dalam hati..yang itulah Intan..beliau sudah berpunya tw dengan tagline  "I'm not single"..yang pegang apple pie McD tu ialah Hairi..girlfriend beliau..

Owh,sempena 17 May hari ini,ia merupakan hari istimewa buat mereka sebab ia merupakan First annyversary mereka!!tahniahh!!

Apa yang membuatkan saya memilih blog Intanurulfateha.com sebagai blog pilihan Kueh Tart ialah;
  • Tutorial yang sangat berguna untuk orang yang baru belajar seperti saya..banyak ilmu tentang coding2 saya belajar dari dia.
  • Fateha seorang yang tidak kedekut ilmu..tanya lah apa sahaja dia akan tolong ajarkan apa yang dia tahu.macam saya yang malas belajar,saya terus bagi username dan password.
  • Cerita dia ni semuanya adalah macam diari dia yang dikongsikan untuk semua..sesuai untuk stalker macam saya ni..
  • Entry yang kemas serta diupdate tanpa mengira masa..
  • Seorang blogger yang sangat mesra..no wonder PR dia 4..
Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*pertama kali saya menyewa tapak iklan ialah di blog dia lah..
*sebenarnya dia seorang gadis yang sangat kecil cek mek molek..saya sanggup refresh blog dia banyak kali untuk mencari gambar ini;
nampak budak yang paling kecik tu??dia lah tu..