Contest : spectacular specky.

Konsep ber blog ni rasanya kalau semua orang buat,mesti boleh punya korang merasa happy berblogging..apa dia perkara tu?Give and take..apa itu give and take?dia lebih kepada macam orang kata kita memberi orang merasa lahh..


Generosity and stewardship lahh yang membantu kita berinteraksi dengan baik dengan semua blogger yang lain..Jangan mengharap orang sahaja yang memberi pada kita,kita dulu lah yang kena memberi pada orang sebelum orang lain memberi pada kita..percayalahh..


Okey cukup mukadimmah entry ini..baru2 ni,Cik Paro (amboi nama,kenapa Paro?) ada buat contest..contest apa?alaa,dia macam contest bergambar as usual lah,tapi yang ini dia macam nak peserta letak gambar dia memakai kaca mata lah..ni bannernya..


Okey,aku pun dah lama tak join contest..since contest ni mudah,aku pun rasa tak rugi apa2 mencuba..jadi nahh,aku join..banyak sebenarnya gambar aku pakai speck ni..tapi sebab dia kata "hadiah akan diberikan kepada 3 pemenang yang berjaya mencuit hati pengadil."..okey aku pilih gambar ini;
Aku tak tahulah..nak letak gambar lucu macamana..letak je lah ni.

Nak join juga,nak info lebih lanjut pergi lah ke blog Cik Paro tu sendiri..syarat2 apa semua ada dia letak kat dalam tu..ikut je lahh..happy blogging..

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*pasal muqadimah atas tu,aku nak cakap kalau aku buat contest nanti,siapa tak join aku sunat sekor2..padan muka..keh3.
*gambar tu,aku nak jadi macam MJ..tu je..