Blogosphere : Blogging kalau tak selalu buat memang berkarat babe.

Betul kata orang,kalau sesuatu perkara tu kita tak selalu beri komitmen sepenuhnya,kita akan makin lama makin lah jadi macam tak biasa nanti.Contohnya blogging.Contoh yang paling mudah ada depan mata kita.dah berkarat babe sekarang.

Dalam blogging sebenarnya apa yang kita kejarkan eh?Baru2 ni Melz ada buat vlog dia cerita kenapa dia blogging..dari situ timbul sikitlah rasa persoalan yang baru untuk diri sendra juga kenapa kita blogging ni??

Ingat lagi masa baru2 RedMummy keluar paper..tajuk bukan main semegah lagi.."Mewah dari blog"..time tu tiba2 kawan yang lain macam datang2 lepastu tanya2 macam mana nak buat blog,nampak tiba2 orang yang jenis pemalas nak menaip tiba2 ada blog..kenapa?

Okey.Sejak akhir2 ni macam takde point sangat nak cerita apa2 dalam blog Kueh Tart yang tak seberapa ni..alahh..setakat blog kueh..nak cerita apa je kan?padahal bukan semua orang tak tahu,ramai blogger pulun hahh bercerita pasal Gatsby street fair..

Uishh,cakap pasal gatsby street fair tu,memang thumbs up sangat2..rasa nak thumbs up laju2 kat semua yang tak datang..hahha..bukan nak kasi jeles,cuma nak kalau next time ada event macam ni,datang lah..best yang teramat..(penat pun boleh tahan lah tapi)

Kalau nak cerita rentetan hari tu punya event memang dah tak best sangat rasanya..semua orang dah cerita..lagi pun haritu tak bawak camera..handphone pun habis battery pulak haritu.Jadi untuk cerita pasal Gatsby street fair tu,baik sendra tulis dengan cara yang lain sikit dari orang semua..tunggu..

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*Dah lama sangat sendra abaikan blog ni.haihh.
*Mahu tukar dari penggunaan aku kepada Sendra.Sesuai utk semua lapisan umur.hehe.
*cerita macam tak nak cerita pasal Gatsby street fair.padahal memang akan tulis..hehh
*kalau kueh tart tu dah berkulat dah bak kata Daydeck