Entertainment : Senarai Movie WAJIB TAYANG mesti tonton!!

Wahh..2010 ni berlonggok2 pulak movie yang aku suka sangat2 mahu keluar ni..mana mungkin aku lepaskan dong!!..meh aku senaraikan movie yang bermain kat kepala otak aku sekarang ni..ni kategori wajib tayang lahh..


~Alice In Wonderland



Yaa.."Alice in wonderland"...satu lagi filem dari Tim Burton..dari cerita dia yang dulu,dari cerita Batman dia,cerita Edward Scissorhand,Nightmare before christmas,Ed wood,Planet of the Apes,Charlie and the chocolate factory,Corpse bride,Sweeney Todd semua aku layan..cerita imagination dari Tim Burton tak pernah hampakan aku..ada Johny Depp weyh!!

~The secret of Kells
Wahhh..ni satu lagi cerita fantasy yang aku rasa macam best je..dia pasal ada magical2 sikitlahh..arghhh..asal kartun je aku mesti layan...makin imaginasi tinggi cerita tu makin aku suka..mahu tonton juga ni dong!!

~Shrek Forever After
Haa..cerita tak kering gusi ni pun aku suka banget..ada sequal dia lagi!!..aahhh..mana mungkin nak lepaskan juga ni dong!!mesti aku mahu tonton juga!!..aku paling suka tengok donkey dalam cerita ni..aku tak tahu kenapa,dari mula2 aku tengok cerita ni dari shrek pertama,aku nak sangat bela seekor keldai..mana tahu sama bodoh2 lawak macam donkey tu juga??haha..

~Ironman 2
Hahaha..aku sebelum ni masa kecik2 bukan suka sangat dekat ironman sebab dulu dalam kartun dia,Ironman bertukar pakai briefcase dia..mana logik..so aku tak suka.tapi lepas keluar yang pertama tu lakonan Robert Downey JR..aku terus suka dah cerita ni..stylo gila kot..dan sekarang ada sequal dia..mesti mari!!

~Toy Story 3
Apaa??Andy sudah besar??logik juga kan cerita ni,takkan lah andy tu akan sentiasa kecik je kan?mestilah dia akan membesar juga..tapi kalau dia dah besar,dia nak main lagi ke mainan2 dia tu??mana mungkin dong!!..hahahaku sumpah nak tw apa kah sambungan nya ni..

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*haha,aku suka tengok cerita kartun..sukahati lahh..ada siapa2 mahu teman?
*tengok cerita fantasy2 dan kartun2 ni sangat fun tw!!
*umur 21 tengok cerita kartun takpe kan?keh3.
*its better dari aku menonton bahan lucah..mak aku tak bagi.