Personal : Cerita pasal tulisan tangan aku sendiri.

Orang ada cakap tulisan tu boleh melambangkan peribadian orang..Aku macam setuju juga pasal apa yang Datuk Dr Fadhilah Kamsah cakap..Taknak cerita pasal tulisan orang,cerita pasal tulisan sendiri..

1)Tekanan~aku tulis tekan kuat!!memang sampai berbekas kat belakang kertas tu haa..memang aku tonyoh kuat2..puas hati aku.

maksudnya:Sihat,cergas, pantas dan sedikit agresif

*p/s:hahhahah..aku ni agresif ke??kuat tido je lahh..

2)Bentuk Tulisan~




Bentuk apa tu??aku ngak tahu??dia kata:

i. Tulisan yang bulat-bulat
Semua huruf ditulis dengan bulat · Emosional, prihatin, pengasih penyayang, kepekaan tinggi dan banyak memakai otak di sebelah kanan (otak kreatif)

ii. Tulisan yang tajam-tajam atau leper-leper
Tulisan yang angular dan sharp · Rasional, berkerja dgn sistematik, pandai mengurus dan banyak memakai otak di sebelah kiri (otak logical)

gue yang mana?

3.Kecondongan~Condong ke kanan
Extrovert, suka bercerita, berkongsi maklumat dgn orang lain, peramah, suka campur orang, mudah memimpin, mudah menunjukkan kasih sayang, berani, pemurah.

wahhh..cerita pasal kecondongan,tengok aku tulis camane;


hahhahah..90 degree tw!!betul,ni kenyataan..tapi pelik ke??tak kan?

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*sebenarnya ada banyak lagi..malas lah aku nak copy paste apa yang Datuk Dr Fadzilah Kamsah cakap.
*tulisan korang macamane??
*tulisan aku okey tak ehh?