Political/Social : Salahkah lelaki cantik?

Salahkah menjadi lelaki cantik macam ni?Adakah semua lelaki cantik gay?adakah semua lelaki cantik ni metroseksual ataupun memang semula jadi cantik..lelaki cantik bapuk kah?pondan kah?

Hahaha..apa kau merepek ni sendra??apa kena mengena lelaki cantik dengan kau??aiyaa..apa ni??sebenarnya aku nak buat tag yang telah dianugerahkan kepada saya dari Cik Hel yang comel./thanks cik Hel!!.Tag apa tu sendra??tadaaa...


Haa..kan dia tulis "BEAUTIFUL BLOGGER AWARD"..kira dia nak kata aku cantik lahh eh??hahha..masalahnya aku tak cantik langsung pun..kacak pun tak..hahha..terima je lah kan orang dah bagi..okeyh,dalam tag ni,dia cakap;

  • Thank & link the person that gave you the award [dah buat kan kat atas tu]
  • State 7 things about yourself.[okey,here we go~]
1.Seorang lelaki sejati..saya sentiasa gembira bersama teman-teman disisi.
2.Happy go lucky,tapi mudah touching aka sensitif juga..(apa nak buat dongg..?)
3.Tidak suka melukis,suka menulis entry dalam blog walaupun merapu.
4.Sukakan duit..kalau ada sebarang kerja boleh dapat duit halal,bak datang..
5.Saya sukakan artistic abstract dan paling penting,merah..yaa,saya suka kaler merah.
6.Sama macam cik Hel,makan dengan kadar masa yang sangat lama..owhh..benci orang makan bunyi2 tu..
7.Sekarang sangap dengan cerita one piece..ahh,biar ahh,lagi elok dari aku tengok cerita tak senonoh.

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*Gambar atas tu,aku tak tahu siapa ntah tu,aku google "lelaki cantik" keluar gambar tu..haha
*thanks cik Hel sudi tag setakat blog kueh ni..thanks sangat2..
*sebenarnya ada kena tag 15 orang lagi..err,malaslah..bukan dorang nak buat pun.
*pasal persoalan diatas tu,siapa2 nak jawab silakan.