Tips : Kalau ada Facebook,better jangan add lecturer..(tips untuk pelajar sahaja)


Haaa..sekarang semua orang ada facebook..semua orang ada tak kira umur berapa..umur 9 tahun pun dah ada facebook..dah pandai nak kutuk orang sana,nak kutuk orang sini..aiyaa..



Tapi bukan tu point yang aku nak sampaikan kat sini...biaq pi lahh orang nak kutuk2 ke apa ke..janji tak kacau aku..okey,siapa ada facebook kat sini?saya!..saya!!..lecturer siapa yang takde facebook??aishh..student ada takkan lecturer takde kan?


Tahukah anda,Facebook boleh jadi sumber rahsia anda semua pecah lubang oleh lecturer??semua lecturer boleh tahu tentang diri kita melalui facebook...kalau anda budak baik,takpelah,kalau sebaliknya??baik jangan add..

Kadang-kadang kalau anda ponteng kuliah,apa anda buat di rumah?kalau saya,saya online facebook je lahh..tahukah anda,lecturer sekarang akan online facebook juga jika berada di kelas??pakai handphone pun boleh online maa..lepas tu,dia bukak dekat online chat tu,tengok2 anda sedang online..


lecturer            :hai..buat apa tu..
pelajar ponteng:err..online facebook kot..?
lecturer            :kawan awak kata awak tak dapat datang kelas sebab demam?
pelajar ponteng:......
lecturer            :demam boleh online facebook?
pelajar ponteng:......
lecturer            :esok jumpa saya.

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*sekarang dunia sudah canggih..tak dapat disangkalkan lagi.
*kalau nak ponteng tu bijak sikit okey.hahhaha..
*cerita diatas sumpah takde kena mengena dengan saya.
*saya seorang pelajar yang baik..
*mampus aku kalau lecturer aku baca ni.
*credit to Yan.