Political/Social : Antara perempuan cantik perangai buruk dengan perempuan hodoh perangai baik,mana kau akan pilih?(sila jawab dengan jujur!)

Okeyh,entry khas nak ajak bincang dengan semua,terutamanya lelaki,perempuan kalau nak bagi buah fikiran pun boleh,takde masalah,topik kita,seperti tajuk entry,Antara perempuan cantik perangai buruk dengan perempuan hodoh perangai baik,mana kau akan pilih?
Lihat kedua-dua gambar dibawah.terdapat gambar seorang perempuan cantik,dan seorang perempuan tak cantik.kita assume yang cantik tu perangai kureng sikit manakala yang hodoh tu baiklah kononnya.
Perempuan hodoh tapi berhati baik..(assume je eh)

Angelina Jolie yang cantik..(assume dia ni jahat eh..)


Okey,dalam entry ni,aku nak korang bayangkan tw,kononnya dalam dunia ni tinggal dua spesis ni je yang tinggal..memang dah takde lain dah..dia kira macam tinggal kau nak take it or leave it..macamana tu??


Tapi kau punyai naluri macam orang lain juga,nak kahwin dan hidup happy..tapi dalam situasi ni,ada dua je choice...perempuan cantik tapi jahat dengan perempuan hodoh tapi baik..macamana??haahh,fikir jom..apa kata korang?apa pilihan korang?

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*mengikut pilihan pribadi aku,aku akan leave it..dua2 aku tak nak..aku nak hidup dengan perempuan yang baik,dan cantik..owhh..cantik tu penting sekali okey!..tapi aku nak yang baik,tapi aku nak yang cantik..hurmm..
*perempuan di luar sana,ingatlah,muka cantik perangai macam wild boar tak guna kak..lelaki pandang sebelah mata pun tak nak..serius shit!!..
*(tapi kalau setakat nak game kan kau,memang kau lah pilihan kami..ingat tu.)
*kepada yang kurang cantik,jangan bersedih,sebab kalau hati baik,akan ada juga jodoh dengan orang yang baik..percayalah.
*firman Allah yang bermaksud: “Perempuan-perempuan yang keji untuk laki-laki yang keji dan laki-laki yang keji untuk perempuan-perempuan yang keji. Sedangkan perempuan-perempuan yang baik untuk laki-laki yang baik dan laki-laki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik. [Surah al-Nur, ayat 26]

*thanks kepada Maz,sebab bagi award ni..sangatlah saya hargainya..terima kasih banyak2.. !!(walaupun semua orang dapat award ni,saya rasa berterima kasih juga..at least orang ingat kat blog ni...thanks Maz.)