Blogosphere : Penting ke watermark?

Setelah kena tegur dengan komentar2..
Setelah mendapat semangat dari semua,
Yang sudi singgah melawat blog Kueh tart,
Setelah berusaha menahan nafsu online,
Akhirnya,drawing aku siap.


Maaf semua,kualiti kamera yang kurang baik.harus aku tukar fon aku..atau beli sahaja DSLR seperti kawan2 yang lain.Apa aku belajar kali ni,siapkan kerja dulu,baru fikir pasal blog..

Sehari tak buka blog,hati tak tenang.Aku sudah pandai guna watermark.Semua orang kata kalau letak artwork sendiri,walau cikai mana,mesti letak juga,sebab tu adalah hak milik kita.jangan sampai org curi.Aku dalam proses belajar guna DSLR.

Aku tengah dalam proses lagi buat layout.Masih banyak nak kena edit..takpe,aku semangat ni..Aku dah pilih dah theme dia..lebih kurang macam dalam video ni.







Rasa ok lah kot..nampak kemas..tak pening mata,tak sakit kepala..just nice lahh..Tak sabarnya nak siapkan..mana Ameen deen ni?mana Azaxel ni?

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*Persoalan pasal watermark tu,masih bermain dalam kepala aku..siapa tahu tolong peteranswer please.
*Aku nak buat contest pasal gambar monochrome,tapi ada yang kata bosan..humm?
*Adakah aku dah berubah?