Blogosphere : Gathering blogger,paintball dan Kueh Tart.


Kau tengok dia buat bila?hari Sabtu!.aiyaa..apesal tak buat hari raya ke,hari bapa ke,hari guru ke..27 Februari pulak tu..saja je nak buat tarikh tu..konon stylo lahh..buat kat Taman Melawati pulak tu.buatlah kat Taman Menziarahi ke,Taman Bertandangi ke..apa daa..pastu paling penting,kau tengok!!kau tengok bayar berapa tu..RM85..aiyaaa..bajet lari lah aku bulan ni..tak nak main...tak nak main..
Paling tak boleh blah,soalan dia,sakit ke??ada ke patut kau tanya camtu?siapa penganjur ni??nampak sangat kau nak dera anak org kan 27 Februari ni??kau tengok dia gelak miahhaha tu..dah boleh agak dah ni siapa dalangnya ni..memang nak kena shoot kat punggung beliau ni..nasib baik aku tak main nanti...miahahhah..

Soalan last dia pula,best ke?jawapan diberi agak-agak?apa kau ni,bagi soalan,pastu bagi jawapan soalan balik??hahhahah..memang kau miahaha..Jadi,blog aku yang selalu je nak keluarkan persoalan sekarang macam biasa nak keluarkan juga soalan kepada soalan ni,best ke??agak-agak??miahhhahahah..

Jadi,saya,Sendra dari Kueh Tart akan berusaha keras bagi memastikan saya hadir ke gathering ni untuk menjawab persoalan kepada persoalan tu..best ke?agak2?hahahha..jom lahh kawan semua,siapa join event ni,aku belanja Kueh Tart sorang sebiji..miahahahaha!!

Cheers,
Sendra.
CEO Kueh Tart.

*kredit to Kak Tash..call2 terus tanya nak kueh tart 1000 keping nak buat main paintball..hahhahaha..
*korang nak perang ke nak berlari2 lintang pukang ke apa aku tak amek port,aku datang aku bawak kueh tart sebalang layan org bergossip je lahh..aku dalam budget lah sekarang..
*mel,siapa kata aku nak cakap pasal kau..kan aku dah bagitw kau aku takkan sebut langsung pasal kau dalam entry ni..elehh kau mel..miahahhaha..
*siapa nak join aku gossip2 hari tu jom lahh..aku pun tak main lahh..datang memeriahkan event je..(lainlah kalau ada org nak belanja aku main..miahhaha..)