Humour : Penemuan ayam belanda saiz manusia (isu 1).

Ayam belanda saiz manusia??betul beb!memang ada ayam belanda saiz manusia..satu dunia ada dah spesis ni..bersepah2..Malaysia pun kini tak ketinggalan..ada juga sepah2 ayam belanda saiz manusia ni tw..tak tipu..

Apa tu ayam belanda saiz manusia ni sendra?okeyh,straight to the point,ayam belanda saiz manusia ialah kategori org yang aku kira merupakan mangsa kepada fesyen..yaa,mangsa fensyen..adakah korang tergolong dalam spesis ayam belanda ni weyh??Macamana yang dikategorikan mangsa fesyen ni??

1)Okey,kalau jalan2 hang out dengan kawan2 apa semua,adakah pakaian yang korang pakai akan menjadi faktor yang membuatkan korang rasa diri korang tu macam cool,stylo apa semua?

2)Korang percaya ke pakaian yang korang pakai menonjolkan status korang?kedudukan korang??anak orang kaya whatseva??

3)Adakah korang pakai fesyen yang diperagakan dalam pentas modelling apa semua sebagai pakaian harian,ataupun yang digayakan dalam majalah2?

4)Adakah kau rasa kalau tak ikut perderan apa yang orang pakai sekarang,kau rasa macam kau ni kolot,tak ikut peredaran masa ke,ketinggalan ke?ye ke?

Kalau ada yang korang rasa kat atas tu korang jawab ya,mungkin korang memang tergolong dalam kelompok mangsa fesyen.Aku tak cakap kau memang mangsa fesyen,cuma peratusan kau dah tergolong dalam mangsa fesyen ni dah ada tw..hohho..

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*aku nak kongsi apa yang aku faham dari isu sakit kerana fesyen..
*mula2,pengenalan ni,ada ke yang nak ngaku tergolong dalam mana2 kategori?
*to be continued..kita akan bincangkan lagi dalam isu 2 pula.