Gossip : Fahrin Ahmad,aku sokong kau okeyh.

Kes Fahrin Ahmad nangis kat sidang media aritu,sampai sekarang pergi mana2 ada je org bercerita pasal tu..pergi shell nak isi minya nampak muka Fahrin,terus org bercerita pasal dia,pergi guardian nak beli pencuci muka,nampak juga muka Fahrin,pun org nak cerita kes tu..Semua pun nak cerita kes Fahrin ni terpaksa saman Linda Onn tu sebab Linda Onn buat tuduhan dia kaki pukul apa semua..

Fakta pasal diri aku,aku tak suka pun ehh nak ambil tahu pasal gossip2 artis ni ke apa semua..sumpah aku tak pernah nak amek tw,kes artis tu kawin ke,cerai ke apa semua aku tak amek port..kadang2 ntah media ni macam takde point ke apa,cerita artis puasa penuh time bulan puasa pun nak cerita kat paper.apa ke jadahnya??ingat aku kisah??tapi yang peliknya tetap ada tu org yang kisah..haihh.

Ok,balik kepada topik aku nak cerita pasal Fahrin Ahmad ni..Sebelum ni aku tak amek kisah pun si Fahrin ni nak bercinta ngan sapa ke,kau nak gaduh pastu nak clash ke apa..sukati kau lahh kan..aku tak amek port langsung pun..tapi bila start aku ada baca2 kat paper apa semua pasal kes ni,pastuaku ada juga teman kawan aku usha kat youtube tengok Fahrin Ahmad nagis apa semua,aku dapat katakan,Fahrin tu bukan berlakon ke apa waktu sidang media tu..

Maybe dia seorang pelakon..maybe dia mampu melakonkan je lah seolah2 kau menangis macam sedih sangat apa semua..tapi aku berani ckp,dia memang tertekan dengan apa yang Linda Onn buat kat dia tu..aku pun lelaki,aku faham sangat perasaan Fahrin bila dia persoalkan kat org semua tentang apa perasaan dia apa semua..Memang sakit hati okey,bila org yang pernah kita rapat sangat,,seolah2 tu lah nyawa kita ke apa ntah,lepas tu bila dah tak sependapat,dah gaduh2 apa semua,lepas tu org yang pernah jadi someone kat kita tu buruk2kan kita apa semua..sangat kecewa okeyh.

Dan bagi pihak Linda Onn pula,aku takde lah nak cakap dia ni memang betul2 main tuduh 2 je ke apa segala tu kat Fahrin,tapi bila Linda kelihatan tenang je dengan perkara ni,seolah2 dia memang takde salah ke apa semua pun,seolah2 dia memang innocent sepenuhnya dengan menyerahkan segala2nya kat peguam dia..tu yang buat aku macam marah kat perempuan macam ni..Kau macam tak fikir pun kan lelaki tu rasa macamana?ingat senang2 ke org lelaki nak nangis2 ke apa mcm tu?

Aku tak menyokong Fahrin sebab dia tu pelakon ke,dia tu model ke apa ke,atau sebab dia menangis then aku tercair ke apa ke..tu craps okey!aku sokong dia sebab kalaulah cerita kau tu betul,aku sumpah memahaminya..sebab aku pernah rasa..bye.

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*ni pertama kali aku sibuk tulis entry pasal artis..aku bukanlah jenis org yang sibuk nak amek tw hal tepi kain org eh..peace!
*owh,dan fakta tentang sendra:menyesal aku suka Linda Onn sebab dia sgt taste aku..dah lah tinggi..grrr..