Personal : Perihal Windows 8,link download movie,cuti dan Spain.

"Menulis bila mahu,diam bila perlu"..sekarang dalam prinsip menulis blog,aku pegang benda ni je lah.Tak perlu rasanya nak paksa diri menulis cerita baru kalau tidak mahu,dan tak semua perkara kita perlu heboh pada semua,hanya bila perlu.

Tambahan pula sekarang mood blogging agak kelaut,so kali ini nak buat entry santai je lah.Jadi kalau buat entry sekali bundle je boleh tak?Dalam satu entry letak banyak2 tajuk?Tak lah banyak mana cuma ia lebih dari satu dan tak perlu ulasan panjang.Here we go.

Windows 8 bakal dilancarkan 2012?


Macam laju betul rasanya teknologi ni..sekejap je dah berubah meningkat kepada lebih baik.Yang Windows 7 pun tak habis explore dah nak keluar Windows 8 yang baru.Adakah kita yang lembab mengexplore ataupun mereka yang terlalu laju untuk Touch the feature?



 Sedikit gambaran Windows 8 concept.
 

Game online percuma.

Game yang aku maksudkan disini,jangan lah korang bayangkan macam game power2 ke apa..takde kena mengena kalau standard korang main game stok canggih2 punya game..game ni jenis relax2 kan otak,sempoi2 je tapi kadang2 bagi sakit jiwa juga..for fun je lahh..Boleh pilih je apa2 game korang nak main.just click and play.







Link download movie terbaik.


Aku cakap terbaik tu korang jangan percaya sangat..just ada uploader ni dia upload banyak sangat ceritalahh..kira nak dekat beratus2 cerita hollywood.Ia tak lah cerita lama sangat,tapi tak lah baru sangat juga.Yang penting gambar dia HD dan cantik.Paling penting ianya free dan di upload di Mediafire.(senang nak download banyak2 serentak)


Kalau ada minta password : kosovadc.
ini linknya.klik.

Anime terbaik : One Piece!

Aku takde layan sebarang cerita anime atau manga selain One Piece satu ni je,sebab tu aku cakap ia yang terbaik.(okey fine,second terbaik pada aku Bleach).Kepada yang mungkin sama jenis macam aku kepala otak sekarang penuh dengan cerita One Piece,ni link untuk download anime yang up to date selalu.


Anime (update setiap hari Ahad) http://www.watch-onepiece.com/
Manga (update setiap hari Khamis) http://mangastream.com/
One Piece wikia (untuk sebarang rujukan mengenai One Piece) http://onepiece.wikia.com/wiki/Main_Page

World Cup.

Semalam dah bermulanya demam bola sedunia rasanya,walaupun aku kurang ambil port pasal bola,tapi setiap orang mesti ada pasukan yang disokong kan?Kalau club aku sokong FC Barcelona ,tapi untuk world cup aku memberi sokongan penuh kepada pasukan Spain.


Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*Semakin lama makin malas nak update blog.haishh..
*Kalau korang baca senarai kat atas tu,korang boleh agak kan apa yang aku buat sepanjang cuti ni dalam proses menggemukkan badan?