Personal : Usah kenangkan cerita kita semalam.

Hello readers,

Entry kali ni, aku ingin sampaikan nasihat untuk diri aku sendiri dan juga buat semua yang singgah ke Kueh Tart.Pada awalnya, lagu ini ditulis 5 tahun yang lalu oleh aku sendiri, dan kebetulan hari ini aku terjumpa file yang mempunyai lirik lagu ini.


And I was also in the mood for this song.Suara aku memang tak sedap because I am a writer, not a singer. Remember?





Untuk esok

ku menangis kelmarin,
usah kenangkan cerita kita semalam,
lupakan segala isi-isinya,
ketika kita masih bersama, 
jangan pula kau menyakitkan hati yang lain,
mahupun dirimu.


bila hujan sentiasa menemaniku,
jangan kau fikir aku sedang lemah derita,
sesungguhnya aku masih ada,     
teman-teman yg teristimewa,
insyaAllah kita akan bertemu semula,
di lain dunia.
*chorus
 

fikirkan lah tentang dirimu,
fikirkanlah sejenak,
Usaha lebih dari apa yang kau ada,
untuk esok.

ku menangis kelmarin,
bila aku mengenangkan cerita semalam,
ingatlah segala isi-isinya,
ketika ia masih bersama,
jangan pula kau menyakitkan hati yang lain,
mahupun dirimu.


Cheers,
Starrocker,
Co-CEO Kueh Tart.

*Maaf,kualiti bunyi kurang memuaskan..aku record guna phone sahaja..
*Enjoy!