Blogosphere : I’m Going to the Gatsby Deodorant Street Fair

Wahh..orang lain semua dah post entry pasal event Gatsby mana mungkin saya hanya mendiamkan diri dong??Siapa kata saya tak dapat email yang top secret sangat pasal event Gatsby ni??Saya pun dapatlah email jemputan untuk join project 400 ni!!haha..



Wahh..first time dapat email dari Nuffnang rasa teruja dan terkejut sikit..sebab tu dah dapat dari minggu lepas tak buat apa-apa.hanya mampu terkejut lalu tak buat apa-apa..tapi bila saya baca email kedua nuffnang,baru saya faham,saya dijemput ke event join venture Nuffnang dengan Gatsby!!..

Kebetulan pula tu,saya pengguna deodorant Gatsby tegar..aishh..
mana mungkin saya tak support event ni dong!?Event apa??

Event : Gatsby Deodorant Street Fair
Tarikh : 17 April 2010
Masa : 10 pagi hingga 5 petang
Tempat : Ruang Legar,Berjaya Times Square

Kalau saya pergi ni,amboi..first time lah kot saya join event anjuran Nuffnang ni tw..Saya dengar kalau Nuffnang punya event,hadiah-hadiah dia memang letup-letup pom! pom! menariknya..


Wahh..barang-barang elektronik macam henfon,laptop apa semua kot..dan kali ni,nilai hadiah yang disediakan bukan main-main beb,RM15000..eauwww..banyak pula tu aktiviti menarik ada kat sana nanti..jom lah kita meriahkan lagi event tu..aku nak pergi...!!

Tapi macamana nak pergi sana tu bang?

Hahh..amek kau peta ni ha aku bagi.

Kalau ikut KL Monorail; 
  • Dari stesyen KL Sentral ke stesyen Imbi.Stesyen Imbi tu depan Berjaya Time Square lahh.
Kalau ikut LRT pula;
  • Dari KL Sentral ke stesyen Hang Tuah
  • kau amek pula Putra LRT dari stesyen KL Sentral ke stesyen Masjid Jamek
  • Pastu kau tukar Star LRT kat stesyen Masjid Jamek
  • berhenti kat stesyen Hang Tuah.pastu jalan kaki sikit ke Berjaya Time Square lahh..
Haihh..nak cerita semua penat juga rasanya ni dong..mehh usha sendiri kat link Gatsby street fair ni hah..kau pergi terus ke link ni..semua info ada dalam ni tw.www.gatsby.com.my/streetfair

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*hope aku dapat pergi sana..janganlah entry aku ni terlambat.
*Ramai weyh aku nak jumpa kat sana!!17 april ehh!?ok kali ni tak nak lambat.
*Kalau yang tak dapat jemputan,boleh datang juga,jadi penonton lahh..haha.
*hadiah semua tu tak penting sangat,yang penting dapat jumpa kawan blogger semua.
 Gatsby terbaik..serius wa cakap sama lu dong!