Blogosphere : Boleh tak bagi url blog korang semua?



Aku sedar kepentingan blogwalking apabila kita nak happy dalam blogging,masalahnya,aku selalu macam takde satu page yang khas untuk memudahkan dan mendorong diri aku nak blogwalking..

Aku plan,nak buat satu page aku sendiri yang boleh bantu aku nak blogwalking lahh..kira aku nak buat satu page yang khas untuk aku letak link2 kawan2 blogger semua,tak kira yang dah kenal ataupun yang baru kenal..

Aku akan klasifikasikan blog korang ikut pemerhatian aku sendirilahh..harap kawan2 semua bolehlah support aku..aku nak happy blogging..Paling penting,aku nak semua orang tahu,tujuan utama aku berblogging ialah,aku nak kenal ramai orang dan kawan baru..

Ramai orang maksud aku ramai sangat2!..aku nak ada link kalau boleh dengan semua blogger..jadi,sebagai permulaan,aku minta,kawan2 semua minta bagi URL blog korang semua boleh??bagi macam ni..

"nickname korang"
"http://......"(url blog)..

Cheers,
Sendra,
CEO Kueh Tart.

*sekarang tengah berusaha bina template sendiri..maaf,blog buruk je ni lagi.
*terfikir nak buat camni,ikut idea Geng Cik Epal dengan VIP Member uncle..
*do support Kueh Tart okeyh!
*aku nak bagi nama page tu "Clan Tart"..haha..amacam?
*letak kat shoutbox tak nak ehh..letak kat sini je boleh.