Blogosphere : Kueh Tart under construction..

Ok,taknak bebel panjang,nak bebel pendek.Kueh tart dah memberontak nak pakai layout baru..katanya layout hitam ni sangat bosan dan hambar pada dia..dia merengek tak sudah..lalu aku lilit2kan jelah pada dia yang belang2 hitam kuning tu..aku cakap kat dia,u under construction kueh tart..

Nasib baik dia diam sekejap..aku sekarang akan pulun my best nak buat new layout utk dia sendiri..berbekalkan sedikit ilmu dari Amar Amirah,aku akan buat sendirilahh..aku cuba..lagi minta tolong ameen deen utk sesi photography..Aku nak kasi meletup pom2! punya...hahha..

Tapi,makin aku fikir,makin aku pening juga nak buat design camane..aku cerewet,kuehtart ni pun cerewet..
apa yang aku nak utk layout ni:

  • mesti melambangkan aku.
  • merah..kaler merah tu paling penting.
  • aku nak blog aku ringan.
  • aku nak layout aku susunannya kemas..
  • aku nak tampak lebih artistik.
  • aku nak nampak elegen dan poise juga.
  • aku nak meriah.
Owh cerewetnya kau sendra...ada cadangan tak?please do help me blogger!

Cheers,
Sendra
CEO Kueh Tart.

*aku kusut.
*coding html pening